opc_loader

Wensenlijst

Kan de tekst van een gedicht aangepast worden?

Nee, sorry. De kaarten en posters worden in grote oplage gedrukt en we kunnen geen kleine wijzigingen doorvoeren. Dan zouden de producten te prijzig worden. Mocht een bepaald verzoek vaker voorkomen, overwegen we om wel wijzigingen door te voeren.

Waar is het notitieveld tijdens een bestelling om een voorkeur of opmerking door te geven?

Dit notitie- of opmerkingenveld in het systeem “bestelnotities” genoemd, bevindt zich op de pagina waar je ook je adresgegevens invoert. Op de desktop staan deze rechts, op mobiel onderop.

Wat gebeurt er met mijn gegevens? Is er een privacybeleid?

Lentezoet heeft een privacy statement. Deze vind je via deze link: https://lentezoet.nl/privacybeleid/

Ik heb een kortings-of cadeaubon?

Wat leuk! De code kun je bij je bestelling invoeren en dan wordt de korting direct berekend. De kortings- of cadeaubon is geldig op de eigen Lentezoet-producten.

Kan ik een persoonlijk gedicht op maat bestellen?

Helaas krijgen we daarvoor teveel verzoeken. Daarnaast schrijft Tirza meestal intuïtief en vanuit eigen ervaring en inspiratie.

Mijn bestelling is er nog niet?

Wij streven naar 24-uurs bezorging, indien er voor 16.00 uur besteld is in onze webshop. Incidenteel doet PostNL er langer over. Dan is het er meestal de dag erna. Mocht het er daarna nog niet zijn, stuur even een berichtje naar info@lentezoet.nl. Het kan ook zijn dat onverhoopt een product is uitverkocht. Indien dit tot een aanmerkelijke vertraging leidt (>3 dagen), nemen we meestal per email contact op om u op de hoogte te stellen.

Ik vind de verzendkosten voor één kaart wel wat hoog. Hoe zit dat?

We begrijpen je punt. Deze verzendkosten gelden als iemand één kaart bestelt, maar óók bij bijvoorbeeld tien stuks. Bij één kaart lijkt het dan relatief wat prijzig. Toch kost het ons in die situatie al meer dan dat het oplevert.  Laten we dit eens toelichten. Voor de portokosten betalen wij door het gewicht bij een enkele kaart al €1,60. Dan zit er ook nog 21% BTW op, die wij moeten afdragen, en dat is €0,40 cent bij verzendkosten van €2,30 De envelop met speciale harde rug kost ons €0,29 cent. Als we daar de kosten van stempels, stickertjes bij optellen en dat iemand het ook nog in moeten pakken en naar PostNL brengen, dan zit de kostprijs voor de verzending van één enkele kaart al snel op minimaal €2,50. Wij verdienen dus zeker geen geld op de in rekening gebrachte verzendkosten, maar leggen er iets op toe. Dat vinden wij niet erg, maar wij kunnen hierop als kleine partij niet concurreren met bijvoorbeeld Bol of Hallmark die duizenden poststukken per dag hebben en speciale afspraken hebben gemaakt met o.a. PostNL.

Ik heb een klacht?

Wat vervelend dat iets in onze dienstverlening niet naar wens is. Stuur ajb een berichtje naar info@lentezoet.nl en wij reageren zo snel als mogelijk. De late uurtjes en weekenden uitgezonderd, reageren wij meestal dezelfde dag nog. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”We vertrouwen erop je hiermee een stukje duidelijkheid te hebben verschaft en hopen op je begrip.