Lentezoet
Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

Hoe kunnen wij je helpen?

Check hier voor veelgestelde vragen
Verzending
Ik vind de verzendkosten voor één kaart wel wat hoog. Hoe zit dat?
We begrijpen je punt. Deze verzendkosten gelden als iemand één kaart bestelt, maar óók bij bijvoorbeeld tien stuks. Bij één kaart lijkt het dan relatief wat prijzig.

Toch kost het ons in die situatie al meer dan dat het oplevert.  Laten we dit eens toelichten.

 

Voor de portokosten betalen wij door het gewicht bij een enkele kaart al €1,60. Dan zit er ook nog 21% BTW op, die wij moeten afdragen, en dat is €0,40 cent bij verzendkosten van €2,30

De envelop met speciale harde rug kost ons €0,29 cent. Als we daar de kosten van stempels, stickertjes bij optellen en dat iemand het ook nog in moeten pakken en naar PostNL brengen, dan zit de kostprijs voor de verzending van één enkele kaart al snel op minimaal €2,50.

Wij verdienen dus zeker geen geld op de in rekening gebrachte verzendkosten, maar leggen er iets op toe.

 

Dat vinden wij niet erg, maar wij kunnen hierop als kleine partij niet concurreren met bijvoorbeeld Bol of Hallmark die duizenden poststukken per dag hebben en speciale afspraken hebben gemaakt met o.a. PostNL.

Hoe lang duurt een verzending?
Wij streven altijd naar een bezorging binnen 1 tot 3 dagen.
Uitgezonderd zijn zon-, maan-, en feestdagen omdat PostNL dan niet bezorgt.

Al onze verzendingen worden verzorgd door PostNL.

Mijn bestelling is er nog niet?
Wij streven naar 24-uurs bezorging, indien er voor 16.00 uur besteld is in onze webshop. Incidenteel doet PostNL er langer over. Dan is het er meestal de dag erna.

Mocht het er daarna nog niet zijn, stuur even een berichtje naar info@lentezoet.nl.

 

Het kan ook zijn dat onverhoopt een product is uitverkocht. Indien dit tot een aanmerkelijke vertraging leidt (>3 dagen), nemen we meestal per email contact op om u op de hoogte te stellen.

Hoe berekenen wij verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend op basis van het soort product wat wordt afgenomen. Ongeacht de hoeveelheid/gewicht is dit één tarief per verzendklasse. Wij kennen de volgende verzendklassen:

  • Brievenbuspost klein: Kaart(en) en A4 poster(s).

  • Brievenbuspost groot: Boeken, Bundels, Magazines, Klemborden en Sieraden  We proberen deze zoveel als mogelijk met Track & Trace te verzenden. Na ontvangst door PostNL wordt de mail met code verzonden.

  • Pakketpost: spreekt voor zich. Bij ons worden ook de A3 posters als pakketje verzonden. De kokertjes die door de brievenbus kunnen raken bij PostNL helaas te vaak kwijt of beschadigd, Daarom doen we ze in grotere stevige driehoekige doosjes.

  • Gratis: bestelling boven de €40 in Nederland

 

In de verzendkosten zijn naast de ‘postzegel’ tevens de kosten opgenomen voor enveloppen met harde rug/ doosjes, kokers, handling e.d.

Gedichten
Wat betekenen onze formaten?

A5
Stevige anzichtkaart, mooi om neer te zetten, aan de muur te hangen of op te sturen.

Leitje
Stevig A5 formaat leitje van 2mm dik display karton, trekken niet krom dus perfect te combineren met een houder.

A4
Stevige poster, mooi om neer te zetten of aan de muur te hangen (niet te combineren met houder i.v.m. gewicht)

Bord
Stevig A4 formaat bord. 0,5 dik en watervast! Makkelijk om neer te zetten en nog leuker om cadeau te geven


Kan ik een persoonlijk gedicht op maat bestellen?
Helaas krijgen we daarvoor teveel verzoeken. Daarnaast schrijft Tirza meestal intuïtief en vanuit eigen ervaring en inspiratie.
Kan de tekst van een gedicht aangepast worden?
Nee, sorry. De kaarten en posters worden in grote oplage gedrukt en we kunnen geen kleine wijzigingen doorvoeren. Dan zouden de producten te prijzig worden.

 

Mocht een bepaald verzoek vaker voorkomen, overwegen we om wel wijzigingen door te voeren.

Betalen
Onze wholesale opties voor bedrijven
Voor wholesale opties en kortingen mail naar:
 
info@lentezoet.nl
Ik heb een kortings-of cadeaubon?
Wat leuk! De code kun je bij je bestelling invoeren en dan wordt de korting direct berekend.

 

De kortings- of cadeaubon is geldig op de eigen Lentezoet-producten.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen via:

  • Ideal

  • Visa creditcard

  • Mastercard

  • Paypal

  • Bancontact

  • Billink – achteraf betalen

  • Lentezoet kortings- en cadeaubonnen

Privacy
Onze reviews

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.


Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.


Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Hoe zit het met cookies?
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. bedrijfsnaam gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek.

Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies bevatten informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij bedrijfsnaam geen cookies ontvangt.

Heeft Lentezoet een privacy beleid?

Lentezoet respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Lentezoet zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen aan derden als deze zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Lentezoet gebruikt uw gegevens om de volgende diensten te kunnen bieden:

Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

Om het winkelen bij Lentezoet zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren en u artikelen aanbevelen die u mogelijk interessant vindt.

Als u zich bij bedrijfsnaam registreert, bewaren wij uw gegevens op een Secure (=beveiligde) Server. Bij uw registratie slaan we informatie op zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.

Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

 

Lentezoet verkoopt uw gegevens niet

Lentezoet zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

 

Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Lentezoet

Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wanneer u een bestelling plaatst of uw gegevens bij bedrijfsnaam raadpleegt, wordt gebruik gemaakt van één van de modernste technieken: de Secure Socket Layer.

Retouneren
Wat is het retour-adres?
Wim sonneveldstraat 24, 5144ZR, Waalwijk, Noord-Brabant, Nederland
Ik heb een klacht?
Wat vervelend dat iets in onze dienstverlening niet naar wens is.

Stuur ajb een berichtje naar info@lentezoet.nl en wij reageren zo snel als mogelijk. De late uurtjes en weekenden uitgezonderd, reageren wij meestal dezelfde dag nog.

Hoe zit het met het herroepingsrecht?
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Lentezoet geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@lentezoet.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde (onbeschadigd) retour ontvangen is.

Onze annulerings beleid

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

De kosten voor retourzending naar ons zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Oops, je zoekresultaten komen niet overheen met onze vragen. Je kan ons altijd een mailtje sturen via info@lentezoet.nl